Η Βασική Καθαριότητα Μπορεί Να Προλάβει Την Επιδείνωση

Βασική Καθαριότητα

Υπάρχουν θεραπεία για το πόδι του φυσικού αθλητή που θα σας βοηθήσει να σταματήσετε την ανάπτυξη βακτηρίων.

Ίσως ορισμένοι από εσάς ντρεπόταν πολύ να συζητήσουμε αυτό. Αλλά πάντα, το κλειδί για να σταματήσει αυτή η επαίσχυντη κατάσταση είναι να αποφευχθεί η επιδείνωσή της.

Το πόδι του αθλητή είναι ένα βακτήριο ή μύκητας που ευδοκιμεί συνήθως σε κλειστά, ζεστά και υγρά περιβάλλοντα.

Οι περισσότερες από τις περιπτώσεις, τα βακτήρια και ο μύκητας ανθίζουν σε βρώμικα παπούτσια, υγρές κάλτσες, ντους και ακόμη και τα αποδυτήρια. Έχετε ένα πόδι αθλητή όταν έχετε ένα ξεφλούδισμα ανάμεσα στα δάχτυλα των ποδιών σας, και όταν βιώνετε φλύκταινα και ραγισμένα πόδια. Επίσης, το συγκεκριμένο σημάδι είναι η ερυθρότητα και όταν αισθάνεστε έντονη φαγούρα ανάμεσα στα δάχτυλα των ποδιών σας.

Στην πραγματικότητα δεν είναι μεταδοτικό.

Αλλά αν δεν το αντιμετωπίζετε όσο το δυνατόν νωρίτερα, πιθανότατα θα πάρετε άσχημες φουσκάλες που θα μπορούσαν να προκαλέσουν βακτηριακές λοιμώξεις που είναι κακές. Πρέπει να φροντίζετε σωστά και να αντιμετωπίζετε το πόδι του αθλητή σας για περίπου δύο εβδομάδες. Τότε θα παρατηρήσετε ότι θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει την πρώτη εβδομάδα της θεραπείας σας. Σε περίπτωση που δεν ξεκαθαρίσει μέσα σε μια εβδομάδα, θα πρέπει να αναζητήσετε κάποια ιατρική περίθαλψη.

Χρειάζεται λίγη επιπλέον προσοχή όταν πρόκειται για τα πόδια σας για να αποφύγετε την ανάπτυξη των μυκήτων και των βακτηριδίων. Τα παρακάτω είναι η σωστή φροντίδα και η θεραπεία του ποδιού του φυσικού αθλητή.

Πρώτον, πρέπει πάντα να φροντίζετε τα πόδια σας, μην φορέστε ποτέ υγρές κάλτσες. Όταν βάζετε τις κάλτσες σας, βεβαιωθείτε ότι το σκουπίζετε στεγνό και μπορείτε επίσης να εφαρμόσετε και μια κόνι σε πόδια.

Φορέστε τα δικά σας σανδάλια όταν βρίσκεστε σε δημόσια ντους για να αποφύγετε τη χρήση σανδάλων άλλων ανθρώπων. Το πόδι του αθλητή δεν είναι μεταδοτικό αλλά συνιστάται να χρησιμοποιήσετε το δικό σας, ώστε να είστε σίγουροι ότι χρησιμοποιείτε ένα καθαρό.

Πλένετε τις κάλτσες σας καθημερινά.

Αγοράστε κάλτσες που κρατούν την υγρασία μακριά για να κρατήσετε τα πόδια σας στεγνά. Μπορείτε να αγοράσετε βαμβακερές κάλτσες. Αυτές οι κάλτσες έχουν ίνες που βοηθούν στην απορρόφηση του ιδρώτα εντελώς. Ποτέ μην αγοράζετε κάλτσες με συνθετικό υλικό.

Ποτέ μην φοράτε παπούτσια που κρατούν υπερβολική υγρασία, είναι καλό να χρησιμοποιείτε τα πάνινα παπούτσια. ούτως ή άλλως είναι πάντα στο ύφος. Εάν είναι δυνατόν, φοράτε διαφορετικά παπούτσια κάθε δεύτερη ημέρα για να κρατήσετε τα παπούτσια στεγνά την επόμενη ημέρα που τα χρησιμοποιείτε.

Κάθε βράδυ απολαύστε τα πόδια σας σε ένα ζεστό νερό με δύο με τρία κουτάλι αλάτι. Αυτό βοηθά στον καθαρισμό και την καταπολέμηση των βακτηρίων που ευδοκιμούν στα πόδια σας. Όχι μόνο έχετε ένα καθαρό συναίσθημα, αλλά βοηθά να απαλύνει τα κουρασμένα πόδια σας επίσης.

Τελικά θεραπεύστε το πόδι του αθλητή σας με μια λοσιόν που περιέχει αντιμυκητιασικές ιδιότητες. Ψάξτε για τα αντιμυκητιακά συστατικά του πετρελαίου τσαγιού και του πετρελαίου μέντας.

Να θυμάστε πάντα να κρατάτε τα πόδια σας στεγνά και καθαρά, αυτό είναι το καλύτερο κλειδί για να έχετε κανονικά πόδια.

Αφήστε μια απάντηση

Close Menu